Junioren 05-07

Zaterdag, 6 juli 2019

Mano vangt mooi zeelt van 2kg.

Vrijdag is de laatste competitie voor de zomervakantie gevist door de junioren. Vol goede moet dat de vangsten weer beter zou zijn gingen we van start. Al snel werden de eerste vissen gevangen maar na een poosje werd het toch lastig om de beet erop te krijgen. Halverwege de wedstrijd was het Mano die een mooie zeelt van rond de 2 kg wist te vangen en deze dan ook vol trots aan de rest moest laten zien. Vervolgens was het weer zo af en toe een klein visje dat gevangen werd. Uiteindelijk was er geen twijfel wie er na het eind signaal het hoogste gewicht zou hebben. Mano won de wedstrijd met 2109gr, 2de Bink 249gr, 3de Jaro 115gr, 4de Sil 95gr en 5de Glenn met 50gr. Bij de prijsuitreiking hebben alle kinderen een zaak voer gekregen om de 6 weken van de zomervakantie toch te kunnen gaan vissen. Na de vakantie, 23 augustus gaan we weer verder met de competitie die door de verschillende dag winnaars wel spannend wordt.