Senioren 13-07

Zondag, 14 juli 2019

Afgelopen week hebben onze vrijwilligers van de werkploeg ervoor gezorgd (nadat de schapen over de Verlaatkant gegraasd hebben) dat de stekken er weer netjes bij kwamen te liggen zodat de senioren weer eens na lange tijd op het Verlaat konden vissen. Omdat het al lang geleden was dat we hier gevist hebben wist niemand wat ze moesten verwachten qua vangsten. De meesten wisten toch wel een visje te vangen, en een enkeling ook wat grote vis. M.Lokers wist uiteindelijk de wedstrijd te winnen met 5280 gr, gevolgd door P.v.Wensen met 4610 gr en derde A.v.Dam met 3890 gr. 4de A.Schreuders 60 gr, 5de B.Schreuders 50 gr, 6de H.Korteweg 40 gr, 7de A.Barel 30 gr. H.Littooij en J.Schreuders konden helaas geen vis aanbieden bij de weging.