Senioren 17-08-19

Zondag, 18 augustus 2019

Zaterdag 17-08 is de eerste wedstrijd na de zomervakantie gevist aan de Toekomst. Niemand wist een grote vis te vangen maar op 1 na had wel iedereen vis. Mooi was ook om te zien dat iedereen die vis had een jonge brasem had gevangen wat aangeeft dat het uitzet beleid welke afgelopen jaren is gevoerd zijn vruchten afwerpt. Met een mooi netje voorns en jonge brasem was het Herman Korteweg die met 1500 gr wist te winnen, 2de H.Littooij met 770 gr, 3de R.Schreuders 640 gr, 4de A.Barel 220 gr, 5de B.Schreuders 110 gr, 6de A.Schreuders 100 gr, 7de A.Broeken 62 gr, 8ste M.Lokers 50 gr. J.Schoep had helaas een 0.
Aanstaande zaterdag is het Open Moerdijks kampioenschap wilt u hieraan mee vissen kunt u zich tot 22-08 aanmelden via info@wachtertje.nl