Record gebroken bij 2e wedstijd KHSV 't Wachtertje afd.zout

Zondag, 17 maart 2013

Op de tweede wedstrijd van zaterdag j.l. is er een record gebroken waar de Visvereniging niet blij mee was. De 18 vissers gingen van uit Bruinissen met de MS de Eendracht een wedstrijd vissen op de Oosterschelde

maar het was geen succes. Het was ten eerste een koude wat natte dag met veel wind wat het extra koud maakte, schipper Co was eerst naar het K bord gevaren waar we 4 uur gevist hebben zonder enig resultaat. Geen beet, of enig teken van leven. Daarom zijn we terug gevaren net onder Stavernissen en hebben daar nog 2 uur gelegen met het zelfde resultaat. Schipper Co dacht dat het aan de sneeuw en strenge vorst lag van de afgelopen week waardoor de water temperatuur te laag is geworden en de vis weg trekt naar dieper water. We zijn nog een keer verkast naar de diepe put net voor Zijpe maar ook hier geen resultaat. Dus met 18 personen na 6 uur vissen geen vis gevangen was in de history van deze visclub nog niet voorgekomen. De stand is hierdoor niet veranderd, eerste J.v.d.Velde met 96 cm, tweede À.v.Alphen met 94 cm en derde H.Littooij sr met 76 cm. We hopen de volgende wedstrijd op 27 april meer geluk te hebben. Mocht u ook eens mee willen als opstapper geef u dan op bij t-wachtertje@hotmail.nl