Laatst competitie wedstrijd Zout afdeling

Zondag, 8 december 2019

Zaterdag 07-12-2019 is de laatste wedstrijd van het seizoen 2019 gevist.
We vertrokken met 13 fanatieke vissers vanuit Tholen met de ms Dolfijn van de familie van As. Het weer zat niet echt mee met veel wind, maar gelukkig wel droog. Na een uurtje varen zijn we aangekomen op de stek en was eigenlijk iedereen al klaar om te vissen. Voor sommige was het nog spannend want die konden nog een plaatsje stijgen in het klassement. Al snel was duidelijk dat de wijting van de laatste wedstrijd weg was en er maar af en toe een visje boven kwam. Na een keer verkassen naar wat ondieper kwam er wel wat schar boven maar niet genoeg om de emmers te vullen. De winnaar van de dag is Micha Hermans met 90 cm, die hiermee nog een plekje in het eindklassement opschoof naar de 5e plaats. Zo werd Patrick Volders mooi 2de met 83cm en 3de vandaag met 72cm Arnout Barel. Zo hebben we ook een Kampioen en wel John van Dorst met in totaal 3141cm en daardoor ook nog eens voor de 7e keer kampioen zout geworden.