Nieuwe Sponsor WSC Zevenbergen

Dinsdag, 26 maart 2013

KHSV 't Wachtertje verwelkomt een nieuwe sponsor en wel WSC Zevenbergen. WSC is hoofdsponsor van onze jeugdcompetitie en is ook nog eens sponsor van diverse prijzentafels. Deze sponsoring heeft voor U ook een groot voordeel. U zult zich afvragen wat uw voordeel is!! Nou sowieso mogen wij U melden dat wanneer U uw visbenodigdheden aanschaft bij WSC en U uw VISpas van 't Wachtertje laat zien bij de kassa U kunt rekenenen op 5% kassakorting. Tevens voorziet WSC U van proffesionele raad op elk sportvisgebied of het nu witvissen, karpervissen, roofvissen of zoutvissen WSC helpt U op weg. Iederen vrijdag heeft WSC verse maden casters en pieren. Bovendien hebben zij een goedgevulde winkel met voor ieder wat wils. Lees het bericht verder voor adres, openingstijden en webadressen!!

WSC Hengelsport
Hazeldonkse Zandweg 28 a,
4762 AL Zevenbergen
Email: info@wsc-zevenbergen.nl

Het nieuwe jaar is weer begonnen en bij veel vissers begint het weer te kriebelen... WSC is klaar voor die kriebels en we zien u graag in onze winkel! We zijn bezig onze webshop weer aan te vullen met veel nieuwe artikelen dus hou deze in de gaten!!

De koffie staat klaar.

Evin Jaspers

Maandag gesloten
Geopend op de volgende tijden:(winterperiode)