Oproep aan alle leden !!!

Woensdag, 24 april 2013

Het bestuur van KHSV `t Wachtertje roept alle leden op hun digitale informatie door te sturen. Het gaat met name om uw e-mail adres en eventuele aanvullende informatie over de diverse social-media pagina`s als facebook, twitter en hyves. Dit vragen wij U omdat de verzendkosten elk jaar behoorlijk stijgen en eigenlijk een beetje te gek worden. Wij willen dan ook nieuwsbreiven, uitnodigingen en andere documenten zoveel mogelijk digitaal versturen. Natuurlijk zal de afdeling webbeheer ervoor zorgdragen dat alles ook nog eens te downloaden is via onze website. Dus mocht U de mogelijkheid hebben digitaal post te kunnen ontvangen dan graag even het formulier invullen wat U verderop in dit bericht kan downloaden. Voor degene die niet beschikken over internet of e-mail blijven wij natuurlijk de optie tot het versturen via de post aanbieden. Lees het bericht verder voor het formulier digitale media !!

Klik op het onderstaande logo voor het downloaden van het inschrijfformulier.

Stuur dir formulier ingevuld door naar t-wachtertje@hotmail.nl