Jeugdafdeling: De avond van de zeelt !!

Maandag, 29 april 2013

De jeugd van `t Wachtertje heeft vrijdag gevist aan `t Walletje en wat een bijzondere avond werd het. Al vroeg in de wedstrijd wisten vele deelnemers behoorlijke voorns te landen ook werd er her en der een kolblei van redelijk formaat gevangen. Na een half uur in de wedstrijd stond ineens de top van Remco Laros wel heel erg krom. Nu weten we van vorig jaar dat `t Walletje echt een zeelt water is. Dus er werd al gauw aan een zeelt gedcaht. En ja hoor Remco wist deze te landen de zeelt was maar liefst 44 cm. Hiermee dacht hij zijn koppositie in het A- divisie even goed mee aan te sterken ware het niet dat er meer mensen op de zeelt zaten. Vrij kort daarna wist Gijs van Slobbe een pracht exemplaar te landen ook van 44 cm.

De voornvangsten liepen ondertussen bij iedereen lekker door. Ineens zagen we dat het topelastiek van gijs weer ver uit zijn top tevoorschijn kwam. Het was weer een zeelt dit maal eentje van 43 cm. Hiermee pikte Gijs de koppositie van Remco af. Niet gek veel later sloeg ook Wesley Kouters een zeelt aan. Na een fors gevecht van enkele minuten kwam de `Kneiter` van de avond boven water maar liefst 48 cm. Al met al een zeer geslaagde spannende wedstrijd voor de A- divisie. De deelnemrs uit de B divisie deden ook goed hun best en wisten allen ook behoorlijk wat mooie voorn te vangen. Mariska van Andel wiat haar koppositie te verdedigen door dagwinnaar van de B -divisie te worden op de voet gevolgd door Jean – Carlo den hollander en Xian Straasheim. Ook de nieuwelingen in deze divisie wisten weer goed vis te vangen. Uitslagen zijn : A-div: 1. Gijs van Slobbe 3630 gram, 2. Wesley Kouters 2330 gram, 3. Remco Laros 1570 gram. B-div: 1. Mariska van Andel 560 gram, 2. Jean-carlo den Hollander 490 gram, 3. Xian Straasheim 460 gram. Tussenstand na 2 wedstrijden A-div: 1. Gijs van Slobbe 4090 gram, 2. Wesley Kouters 2780 gram, 3. Remco Laros 2410 gram. B-div: 1. Mariska van Andel 1330 gram, 2. Jean-carlo den Hollander 910 gram, 3. Xian Straasheim 520 gram.

Klik HIER voor de uitslag

Klik HIER voor een actuele tussenstand