Jeugd vist in heerlijk weer aan de Gracht en vangt vis!!

Maandag, 14 juni 2021

Vrijdag avond 11 juni 2021 viste onze jeugd hun wedstrijd aan de gracht. Om 18.30u werd er geloot en wat bleek één van de betere betaalwatervissers van het land en oud jeugdlid Thomas Both was naar de loting toe gekomen om de jeugdleden te verassen met wat leuke sportvisspullen. Na de loting vertrok het gezelschap richting de waterkant en kon er om 19u voor 1,5 uur gevist gaan worden.

Bink ving de eerste vis en het leek erop dat hij hiermee ook zou winnen. Maar zowel Glenn als Ard wisten vlak voor tijd nog wat visjes te verschalken. Het was dus tot het einde toe spannend. Uiteindelijk was de eindstand 1: Ard met 70 gram 2: Bink met 60 gram en 3: Glenn met 20 gram. Helaas wisten Bowen, Niek, Jaro en Mano niets te vangen maar wellicht de volgende keer beter. De volgende keer zal a.s. vrijdag 18 juni aan het Walletje zijn. Lijkt uw kind het ook leuk mee te vissen kom dan vrijblijvend kijken of mail naar info@wachtertje.nl of bel naar 0168750671