Afdeling zout weer een avondje vissen op de Oosterschelde

Maandag, 14 juni 2021

Zaterdag 12-06-2021 stond de 2e wedstrijd zout op de planning en wel een avondwedstrijd. Om half 5 is iedereen aanboort gestapt bij de Familie Zoeteweij op de ms Decire. 14 man voeren uit en eenmaal op de Oosterschelde aangekomen vissen. Er kwam al redelijk snel overal al wel een visje boven zo werden er ook nog wat verschillende soorten gevangen zoals een bot, pieterman en een horsmakreel.

Later op de avond kwamen er ook nog wat tongen naar boven. Om half 12 was men weer terug in de haven en na het meten van de vis bleek dat vandaag de winnaar met 139cm John van Dorst was 2e werd Wilco Keus met 117 cm en 3e was Piet Frijters met 116cm.