Jeugd vist op `t Walletje, mooi weer dat wel !!

Woensdag, 12 juni 2013

De junioren van HSV `t Wachtertje viste afgelopen vrijdagavond aan `t Walletje te Klundert. De loting was om 18.30u. en er waren 14 deelnemers naar de waterkant gekomen. Om 19:00u. klonk het startsignaal en de wedstrijd ging van start. Al snel werden er her der wat voorntjes gevangen maar de goede vangst die wel verwacht werd bleef uit. Uiteindelijk waren maar 5 deelnemers die vis ter weging aan konden bieden en geen van allen kwamen boven de 100 gram vis. Erg jammer want het was wel een prachtige avond om te vissen met een heerlijk zonnetje.

Remco Laros wist een aantal erg kleine visjes te vangen en werd al snel de koploper van de avond. Maar nieuwkomer Esmeralda Ruitenberg ving vlak voorn het eind een grote voorn. Het werd dus nog erg spannend want wie zou er deze avond winnen. Ook Jean-Carlo den Hollander, stefano Ponssen en Lorenzo Boot wisten vis te vangen. De eerste plaats moets uiteindelijk gedeeld worden door Esmeralda en Remco. Beide hadden 90 gram gevangen. Zij mochten na de weging een mooie prijs uitkiezen. Remco koos een tuigje en Esmeralda een brasemvoer. De verloting ging naar Patrick Engelen. Top 3 van deze avond 1. Remco Laros en Esmeralda Ruitenberg 90 gram, 2.Stefano Ponssen 50 gram, 3. Jean-Carlo den Hollander 40 gram. Tussenstand beide divisies: A1. Gijs Slobbe 4470 gram, A2. Wesley Kouters 2970 gram, A3. Remco Laros 2750 gram, B1 Mariska van Andel 1550 gram, B2. Jean-Carlo den Hollander, B3. Stefano Ponssen 650 gram.

Klik HIER voor de uitslag HIER voor de tussenstand