Jeugd vist koppelwedstrijd aan de bottekreek

Zondag, 23 juni 2013

De junioren viste aan de bottekreek een speciale koppelwedstrijd. Er waren 10 deelnemers naar de waterkant gekomen om met een familielid, kennis of vriend(in) te vissen. Snel melden zich de eerste visjes op het droge. In de meeste gevallen gaven de junioren hun gast even visles. Maar er waren er ook enkele bij die visles kregen van hun gast. Elk koppel mocht hun gevangen vis in één leefnet houden. Dat er beter gevangen werd was wel te zien aan de vast van Kevin Broeken en zijn opa Dhr. van Gils. Deze heren wisten op deze avond 32 vissen te vangen.

Ook Jean-Carlo den Hollander en Johan de Tree wisten een stuk of 20 vissen te vangen. Bijna iedereen kon vis ter weging aanbieden. Helaas was er 1 koppel dat geen vis had gevangen. Het blijft vissen en ook een blanc hoort helaas daarbij. Al met al was het een erg leuke avond. Na afloop werden de nummers 1, Kevin en opa van Gils, gehuldigd en kregen een mooie prijs zij kozen voor een mooie zak lokvoer. Ook werd er weer een prijs verloot en deze ging naar Jean-Carlo den Hollander en Johan de tree ook zij kozen een mooie zak lokvoer uit. De dag top 3 is als volgt: 1. Kevin Broeken en Opa 725 gram, 2. Jean-Carlo den Hollander en Johan de Tree 663 gram, 3. Remco Laros en vader 264 gram. De tussenstand is als volgt: A1. Gijs van Slobbe 4706 gram, A2 Wesley Kouters 3108 gram, A3 Remco Laros 3014 gram. B1 Mariska van AAndel 1795 gram, B2 Jean-Carlo den Hollander 1613 gram, B3 Stefano Ponssen 650 gram. A.s. vrijdag word er niet gevist door de jeugd de week daarop is het vissen op de tonnekreek er zal gezamenlijk gereden worden vanaf het gemeentehuis. Verzamelen is om 18:00u. de wedstrijd begint om 19:00u. en zal eindigen om 20:30u. er worden mooie prijzen worden verloot.

Klik HIER voor de uitslag HIER voor de tussenstand

Klik op de foto voor meer foto`s van de jeugdcompetitie