6de wedstrijd senioren zoet. Redelijke vangsten maar nog niet bijzonder.

Zondag, 23 juni 2013

Zaterdag 22 juni werd er door de senioren aan de gracht gevist. Er waren 14 deelnemers naar de waterkant gekomen om een visje te vangen . Het water was erg troebel en er werd dan ook wel wat verwacht. Niets was minder waar de vangsten vielen eigenlijk wel een beetje tegen. Er werd vooral voorn gevangen. Remco Schreuders en René Jongmans vingen er dan ook behoorlijk wat. Jack Schoep ving in het eerste half uur een behoorlijk grote zeelt en André van Seters ving tegen het einde nog even een knoepert van een brasem. Het werd spannend tijdens de weging wie er met de dagwinst en de daarbij horende taart naar huis zou gaan.

Uiteindelijk wist Jack Schoep de dagwinst op zijn naam te schrijven met 2050 gram. André van Seters werd 2de met een gewicht van 1450 gram. Remco Schreuders werd dankzij een net vol kleine vis 3de met 1398 gram. Hoewel een net vol kleine vis meer actie bied waren het dit maal de bonusvissen die de dienst uitmaakte. Dag top 5: 1. Jack Schoep 2050 gr, 2. André van Seters 1450 gr, 3. Remco Schreuders 1398 gr, 4. René Jongmans 921 gr, 5. Henk Elemans 558 gr. Tussenstand : 1. Herman Korteweg en Theo elemans 22 pnt, 3. Louis Melisse 30 pnt, 4. Piet van wensen 33 pnt, 5. André van Seters 35 pnt. Deze tussenstand is zonder aftrek van de 4 slechtste resultaten. We zijn nu bijna op de helft van het seizoen. Het is ongeloofelijk spannend want het kan werkelijk nog alle kanten op. Het is te hopen dat de betere weersomstandigheden ook betere vangsten met zich mee brengen. De volgende wedstrijd voor de senioren is a.s. zaterdag 29 juni aan het verlaat te klundert .

Klik HIER voor de uitslag HIER voor de tussenstand in grammen en HIER voor een tussenstand in punten

Dag winnaar Jack Schoep in actie klik op de foto voor meer foto`s