Weer en vangsten vallen tegen bij 2de wedstrijd senioren

Zondag, 11 mei 2014

Zaterdag 10 mei ’14 werd er door de afdeling senioren zoet gevist aan het verlaat. Tijdens deze wedstrijd deden ook 5 A-junioren mee om eens te kijken hoe het er aan toe gaat bij de senioren. Het bleek een zeer regenachtige dag te worden en er werd getwijfeld of het wel te doen was voor de junioren. Maar het zijn bikkels en ze hebben allen de wedstrijd geheel uitgevist ondanks de hevige regen, wind en schamele vangsten. Bij de senioren waren het Remco Schreuders en Herman Korteweg die de beet er redelijk tot goed op hadden. Herman ving een 20 tal visjes en Remco zelfs zo`n 50 stuks. Ook Theo Elemans wist redelijk wat visjes te vangen maar bijzonder waren de vangsten niet. Wat opviel was dat op het verlaat de waterplanten ook al weelderig groeien. Wat het vissen niet gemakkelijk maakt. De vereniging doet er alles aan om samen met het Waterschap Brabantse Delta, Gemeente Moerdijk en Sportvisserij ZuidWest Nederland tot een passende oplossing te komen. Lees het bericht verder voor de uitslag

Ook de junioren deden goed hun best en wisten allemaal vis ter weging aan te bieden. Dat kon niet iedere senior visser zeggen. Na afloop werden de junioren getrakteerd op een frietje en heeft de winnaar, Niels Woudenberg, een mooie prijs in ontvangst mogen nemen. Einduitslag Senioren: 1. Remco Schreuders 1660 gram/1pnt, 2. Herman Korteweg 650gram/2pnt, 3. Theo Elemans 370 gram/3pnt. Tussen stand senioren: 1. Remco Schreuders en Theo Elemans 4 pnt, 3. Herman Korteweg 7 pnt. Einduitslag junioren: 1. Niels Woudenberg 250 gram, 2. Remco Laros 190gram, 3. Kevin Broeken 60 gram. 24 mei vissen de senioren aan de gracht 07.15 loten bij de oude burgemeesterswoning. Lijkt het wedstrijdvissen U ook wat kijk dan op onze website http://wachtertje.mijnhengelsportvereniging.nl of mail naar t-wachtertje@hotmail.nl bellen kan ook naar 06-40459611 of kijk op onze facebook of twitter. Wat ook leuk is te melden is dat wij genomineerd zijn door Sportvisserij Zuid-West Nederland voor jeugdvereniging van het jaar 2014. Dit word je als vereniging niet zomaar en laat zien dat wij veel doen voor onze jeugd. Beginnende vissers worden door gecertificeerde viscoaches opgeleid tot sportvisser en krijgen diverse gratis cursussen. Tijdens de competitie is voer en aas gratis en bij inschrijving krijgen ze een gratis verenigingstenue. Ook zijn er diverse leensets zodat U niet gelijk een complete visset hoeft aan te schaffen. Dus vind uw zoon of dochter vissen leuk en willen ze in een gezellige competitie meedoen met diverse leuke nevenactiviteiten vraag dan naar de mogelijkheden via bovenstaande contactgegevens. Iedereen is welkom ook bij de senioren is er nog plek voor extra sportvissers.

KLIK HIER voor de uitslag Grammen
KLIK HIER voor de uitslag Punten