Senioren vissen aan de gracht, iedereen (kleine) vis ! Louis Melisse wint de taart !

Donderdag, 29 mei 2014

Zaterdag 24 mei j.l. viste de senioren aan de Gracht. Het weer was goed te doen nu de vangsten nog. De kanten waren door de vrijwilligers van groen ontdaan en de nieuwe relingen konden in gebruik worden genomen. Het nieuwe wedstrijdtraject bied meer mogelijkheden dan voorheen. Erg is nu keuze uit 55 stekken. Voor deze dag werd er vanaf stek 50 tot 31 gevist. Het werd de eerste wedstrijd zonder een nul. Hekkensluiter deze dag was Henk littooij met 50 gram. De top 3 bestaat uit: 1. Louis Melisse 780 gram/1pnt en een heerlijke taart, 2. Remco Schreuders 620gram/2pnt, 3. René Jongmans 470 gram/3pnt. Actuele tussenstand: 1. Remco Schreuders 3000 gram/6pnt, 2de plek word gedeeld door Theo Elemans 2610 gram/11pnt en René Jongmans 1690 gram/11pnt en Herman Korteweg 1270 gram/11pnt. Lees het bericht verder om de actuele uitslag/tussenstand te downloaden.