Senioren vissen aan het verlaat, zeer mooie vis gevangen

Zondag, 1 juni 2014

Zaterdag 31 mei viste de senioren aan het Verlaat. Door omstandigheden waren er maar 9 deelnemers voor deze wedstrijd. Maar de wedstrijd was er niet minder om. Iedereen had vis en het regende zeelten. 5 zeelten en een brasem verasten ons tijdens de weging. Theo Elemans wist er maar liefst 4 te vangen. Dit bracht hem de dagzege en de heerlijke taart. Theo ving 9700 gram/ 1 punt. Tweede werd Arnout Barel. Ook Arnout ving een zeelt en een brasem van behoorlijk formaat. De weger stopte bij hem op 5250 gram/2 punten. De rest ving allemaal kleine vis. Jack Schoep wist er maar liefst 60 stuks de kant op te hengelen. Dit bracht hem de derde plaats met 1240 gram/3punten.

Tussenstand senioren: 1. Theo Elemans 12310 gram/ 12pnt, 2. Herman Korteweg 2000 gram/ 15 pnt, gedeelde derde plaats voor Remco Schreuders 3000 gram/21 pnt en Henk Elemans 1330 gram/21 pnt. De senioren vissen 14 juni aan de Gracht 7 uur loten bij de oude burgemeesterswoning.